Wasteland. Opis przejścia. Część 11 – Faran Brygo rządzi Las Vegas

Fat Freddy

W odcinku 10 opuściliśmy Needles. Kolejnym przystankiem jest Las Vegas, po dotarciu do którego nasz Jeep zostaje ukradziony (nikogo to chyba nie dziwi, prawda?:). Jak się bardzo szybko okazuje, w Las Vegas karty rozdaje Faran Brygo. Miasto jest nieustannie atakowane przez roboty, z którymi przyjdzie nam toczyć ciężkie walki. Las Vegas to pierwsza lokacja, w której musimy być bardzo ostrożni i zarazem jedno z najbardziej niebezpiecznych miejsc w grze!

Uwaga: Wiele miejsc oznaczony jest jako Abandoned Building, jednak w rzeczywistości są to kluczowe lokacje, tak więc warto wszystkie miejsca dokładnie sprawdzać. W Las Vegas nie ma sklepu. Aby uzupełnić amunicję i sprzedać zbedne przedmioty będziemy musieli wracać do Needles.

Biblioteka:

To pierwsze miejsce, które napotkamy po dotarciu do Las Vegas. Jedyne umiejętności, jakich warto nauczyć członków naszej drużyny to Doctor oraz Energy Weapon. Wymagają one Inteligencji na poziomie – odpowiednio – 21 oraz 23. Jeśli brakuje nam punktów – zawsze będzie można tutaj powrócić po oczyszczeniu Las Vegas.

Opuszczony Budynek (Old Man):

Podążając Tropicana Avenue na Zachód, w opuszczonym budynku za pierwszym skrzyżowaniem natkniemy się na starego człowieka. Warto dać mu kilka groszy, ponieważ dzięki niemu dowiedziemy się, co tak naprawdę dzieje się w Las Vegas. Pierwszym pytanie jest, naturalnie, : (Las) Vegas. Starzec od razu stwierdza, że nie chce za dużo mówić, z powodu dwóch osób. Są nimi Fat Freddy oraz Faran Brygo.

Będzie więc pytać o nich po kolei: 

po zapytaniu się o Fat Freddy, dowiemy się, że hasłem jest BIRD.

Po zapytaniu o Faran Brygo, dowiadujemy się, że to właśnie ten człowiek zorganizował obronę przeciwko robotom atakującym Vegas. Jego trzema porucznikami są Ace, Covenant oraz Max – prawa ręka Brygo. Max udał się do kapłanki Charmaine, aby uzyskać pomoc w walce z robotami.

Po zapytaniu się o Max, dowiemy się o przedmiocie o nazwie Sonic Key. Max ma podobno dwie jego sztuki, z których jeden ukryty jest na polu golfowym (Golf Course – spoiler: nie ma go tam, ale za to znajdziemy tam rakiety:).

Spade’s Casino:

Managerem tej speluny jest typ o imieniu Crumb. Poinformuje on nas, że pracuje dla Farana Brygo oraz poda nam hasło do jego kryjówki – KESTREL.

W kasynie można grać na jednorękich bandytach, jeśli jednak nie posiadamy umiejętności Gambling oraz atrybutu Luck na wysokimim poziomie, nie mamy co tracić czasu.

Zamknięte drzwi po prawej stronie możemy otworzyć za pomocą umiejętności Picklock. Jeśli jednak zdecydujemy się je wysadzić – ściągnie to nam na głowę strażników. Warto roznieść to kasyno w pył, ponieważ dzięki temu uda nam się znaleźć dwa pistolety laserowe oraz Kevlar Suit!

Drzwi prowadzą na piętro, gdzie napotkamy Kutie. Niestety, nie ma ona żadnych godnych uwagi przedmiotów. Szybem możemy zejść na do piwnicy – jeśli przymocujemy linę, będziemy mogli się wspiąć po niej z powrotem na górę. Jeśli użyjemy umiejętności Climb,aby wyydostać się na zewnątrz, będziemy musieli użyć łopaty, kilofu (albo Protox Ax) w prawym górnym rogu pomieszczenia. Jesli nie mam żadneo z nich – umiejętność Climb na dostatczenie wysokim poziomie powinna również wystarczyć.

W piwnicy nie ma nic ciekawego, za to jest pełno gruzu. Chodzenie po nim pomoże nam zwiększyć umiejętność Climb do poziomu 4.

Fat Freddy i Faran Brygo

Fat Freddy
Fat Freddy

Po podaniu hasła BIRD naszym oczom ukaże się grubas w stroju przypominającym braci Dalton z Lucky Lucka. Złoży on nam ofertę nie do odrzucenia – $25 000 za zabicie Brygo. Faran zawsze nosi onyx ring i jego dostarczenie będzie dowodem wykonania zadania. W przypadku odmowy – grubas potrakuje nas gazem i wylądujemy w więzieniu. Jeśli mamy na wyposażniu maski (gas mask) to wywiąże się walka.

Aby wydostać się z więzienia musimy użyć atrybutu Dexterity. Po uwolnieniu siebie, musimy zająć się Covenantem. Ale o tym będzie nieco więcej w osobnym paragrafie.

Scorpitron

Na skrzyżowaniu Las Vegas Boulevard z Paradise Road natkniemy się na Scorpitrona, bardzo niebezpiecznego robota, który z łatwością może roznieść w pył niejedną drużynę. Wszystkie moje granaty okazały się bezużyteczne – najlepszą bronią jest AT, także warto walić w niego wszystkimi rakietami, jakie mamy w posiadaniu! Scorpitron się nie porusza. Niektóre poradniki sugerują aby strzelać do niego ile wlezie, tak aby podwyższyć umiejętność Assault Rifle.

Po pokonaniu Scorpitrona udamy się so Farana Brygo, uwolnimy Covenanta i złożymy wizytę kapłance Charmaine. Ale to dopiero w kolejnym, 12 odcinku.

4 1 zagłosuj
Ocena artykułu
Subskrybuj
Powiadom
guest
1 Komentarz
Wbudowane opinie
Zobacz wszystkie komentarze
trackback
Wasteland. Opis przejścia. Część 12 - Wasteland Sewers. Max. - gryretro.com
2 years ago

[…] w XII części opisu przejścia Wasteland (Remastered), gdzie kontynuujemy nasze przygody z poprzedniego odcinka. Zanim udamy się do Kanałów (Wasteland Sewers) złożymy wizytę Faranowi Brygo, człowiekowi […]

1
0
Chętnie poznam Twoje przemyślenia, proszę o komentarz.x
Scroll to Top