Wasteland. Opis przejścia. Część 4 – The Agricultural Center

The Agricultural Center

W poprzednim odcinku opuściliśmy Obóz Nomadów i udaliśmy się do The Agricultural Center.

Zaraz po wejściu do AG Center otoczeni zostaniemy przez farmerów, którzy narzekają, że ich zbiory są regularnie kradzione, a oni sami nie są w stanie dać sobie rady z napastnikami.

Naturalnie zgodzimy się im pomóc. Farmerzy ostrzegą nas przed osobą o imieniu Harry, The Bunny Master. Jak nietrudno się domyślić, to jego musimy pokonać. Znajdzimy go w polu, w południowo-wschodniej części mapy.

The Agricultural Center. Hurry up, Harry! Come one!

Po pokonaniu Harrego możemy zacząć używać sklepiku, czyli, między innymi, sprzedać w nim znalezione w tej lokacji owoce. Powinno to nam w zupełności wystarczyć na zakup silnika (engine) w Obozie Nomadów.

Na południu mapy znajduje się wejście do jaskiń. Warto się tam udać z dwóch powodów – aby zdobyć sporo doświadczenia, oraz znaleźć owoce, za które można dostać dużo pieniędzy!

Po pokonaniu Harry`ego, Old Man (Starzec) pozwoli nam obejrzeć swoją piwnicę, w której znajdziemy sporo ciekawych fantów : dwa pistolety, granat, magazynek oraz materiały wybuchowe!

Przed opuszczeniem Agricultural Center sprzedajemy wszystkie znalezione w osadzie owoce i kierujemy swoje kroki do Obozu Nomadów.

Opuszczamy The Agricultural Center i udajemy się do Rail Nomads

Highpool

Z zakupionym tam silnikiem wracamy do Highpoolu i naprawiamy maszynerię. Dzieciarnia z wdzięczności zostawi nam sporo ciekawych przedmiotów, między innymi skórzane kurtki, dzięki czemu cała nasza drużyna będzie miała już jakąś ochronę przed obrażeniami.

To już wszystko, co praworządni Rangerzy mają do zrobienia w Highpool. Jeśli jednak nie jesteśmy dobrymi wujkami to możemy zrobić tutaj coś jeszcze:

Przez Highpool przepływa rzeka, można bezpiecznie przejść na drugą stronę po kamieniach. Jeśli jedak zdecydujemy się przeprawić w innym miejscu, będzimy się ślizgać i wpadać do wody. Będzie to nam powoli zwiększać umiejętność Swim, a zarazem spowoduje pojawienie się śmiejących się z nas bachorów. Jeśli je zabijemy i zbierzemy łupy – pojawi się więcej gówniarzy. Zabijamy ich wszystkich, aż w końcu pojawi się Grubasek (Chubby Kid).

Fatfobia!

Po jego zabiciu pojawia się Red Ryder, który jest smutny i zły przez to, co zrobiliśmy.

AG_Centre_Red_Ryder
AG_Centre_Red_Ryder

Red Ryder to fikcyjny bohater, postać z amerykańskich komiksów. Posługuje się on wiatrówką Red Ryder Rifle, którą w realnym świecie można kupić tutaj. Niestety, po pokonaniu Red Rydera nie odnajdziemy jego broni, a cała osada wymrze a jezioro i rzeka wyschną.

I pozamiatane.

Czas udać się w drogę do Quartz!

4 1 zagłosuj
Ocena artykułu
Subskrybuj
Powiadom
guest
3 Komentarze
Wbudowane opinie
Zobacz wszystkie komentarze
trackback
Wasteland. Opis przejścia. Część 5 Droga do Quartz – Mine Shaft - gryretro.com
3 years ago

[…] co można było zrobić w Highpool oraz AG Center zrobiliśmy w poprzednim odcinku. Czas więc udać się […]

trackback
Wasteland Remastered Opis Przejścia Quartz Mine Wasteland
1 year ago

[…] co można było zrobić w Highpool oraz AG Center zrobiliśmy w poprzednim odcinku. Czas więc udać się dalej, czyli do Quartz Mine […]

trackback
Wasteland. Opis przejścia. Część 3 - Rail Nomads - gryretro.com %
1 year ago

[…] Nie mamy tutaj na razie nic więcej do zrobienia, także skierujemy swoje kroki do The Agricultural Center. […]

3
0
Chętnie poznam Twoje przemyślenia, proszę o komentarz.x
Scroll to Top