Kontynuujemy naszą podróż po pustkowiach Arizony i Kalifornii. W poprzednim odcinku opuściliśmy Highpool i udaliśmy się do Obozu Nomadów – Rail Nomads.
Rail Nomads to społeczność składające się z kilku klanów. Używają oni starego pociągu towarowego ciagniętego przez bydło aby przemierzać pustkowia. Na pierwszy rzut oka, mogą się wydawać zaawansowani technologicznie, jednak to tylko pozory.
Obóz Nomadów to jedna z pierwszych lokacji, o których wspomina się w grze. Możemy odrobinę zmienić kolejność i najpierw odwiedzić Agricultural Centre, a dopiero później udać się do Rail Nomads. Ale skoro już tu jesteśmy, to dokładnie się rozejrzymy. A co!
Po przybyciu pierwsze co widzimy, to (niespodzianka!) wagony kolejowe. Wita nas również Brakeman i prosi, aby go odwiedzić w jego wagonie.
Znajdziemy go w pierwszym wagonie. Poprosi on nas o dostarczenie karty Visa do osobnika o ksywce Head Crusher, którego znajdziemy w niedalekim miasteczku Quartz.
Rail Nomads
W drugim wagonie napotkamy bezdomnego (Hobo). Wspomina on o Snake Squeezins, alkoholu, który można kupić w wielu miejscach. Jeśli mu go przyniesiemy – być może będziemy w stanie dowiedzieć się czegoś ciekawego.
W kolejnych wagonach znadziemy sklep, w którym możemy kupić silnik (engine), potrzebny do naprawienia maszynerii w Highpoolu oraz Pick Ax, który przyda nam się nieco później. Problem polega na tym, że silnik kosztuje $500, a tyle pieniędzy jeszcze nie mamy. Jeszcze:)
Jeśli mamy żyłkę hazardzisty, możemy spróbować grać na jednorękich bandytach. Osobiście jednak nie traciłbym na to czasu.
W lokomotywie napotkamy motorniczego (enigneer), którego możemy zapytać o:
CHAT
CATERPILLAR
ATCHISONS
HOBO
TOPEKANS
SANTE FE
BRAKEMAN
VISA CARD
Nie mamy tutaj na razie nic więcej do zrobienia, także skierujemy swoje kroki do The Agricultural Center.
[…] W poprzednim odcinku opuściliśmy Obóz Nomadów i udaliśmy się do The Agricultural Center. […]
[…] W poprzednim odcinku opuściliśmy Obóz Nomadów i udaliśmy się do The Agricultural Center. […]