The All-Seeing Eye. Automapper dla gry Eye of the Beholder.

All Seeing Eye EOTB

Automapper Eye of The Beholder o nazwie The All-Seeing Eye to program, który, podczas grania automatycznie tworzy dla nas mapy! Jest to niezwykle przydatne, małe narzędnie, które w ogromny sposób ułatwia grę. Automapper otwiera osobne okno, w którym, podczas przemierzania korytarzy, rysowana jest mapa.

Seria Eye of The Beholder należy do jednych z najlepszych gier w historii! Pomimo upływu lat, wciąż oferuje ona znakomitą grywalność, jednak obecnie największym problemem tych gier jest brak automapowania. The All-Seeing Eye rozwiązuje ten problem, a poza automapowaniem oferuje również wiele więcej! Co takiego?

Co oferuje Eye of The Beholder Automapper?

  1. Automapowanie w trybie rzeczywistym, co oznacza, że jeśli nasze akcje wywołują efek na mapie, ta automatycznie się zmienia. Dotyczy to na przykład wciskania przycisków czy obsługiwania dźwigni oraz płyt naciskowych.
  2. Na mapie widzimy przedmioty oraz wrogów.
  3. Pierwsza część EOTB oferuje tylko jeden slot aby zapisać stan gry. Automapper Eye of The Beholder dodaje opcję back-up save game. Możemy więc posiadać praktycznie nieograniczoną liczbę zapisanych stanów gry.
  4. The All-Seeing Eye umożliwia teleportowanie się po całej mapie! To jednak oszukiwanie, więc tego robić nie będziemy, prawda?😉
  5. Możemy zmieniać restrykcje przedmiotów oraz broni, co oznacz, że każda rasa i klasa będzie w stanie używać każdej broni.
  6. Możemy identyfikować wszystkie przedmioty w grze.
  7. The All-Seeing Eye zawiera oficjalną instrukcję do gry oraz oficjalny clue book!

Instalacja

Instalacja Eye of The Beholder Automapper jest bardzo prosta.

Program ściągamy ze strony autora : https://ase.zorbus.net.

Rozpakowujemy folder ASE do wybranej przez nas lokacji (na przykład na pulpit) i uruchamiamy główny program ASE.

Naszym oczom ukazje się okienko, które na pierwszy rzut oka nie wygląda zachęcająco. To jednak tylko pozory, ponieważ sama instalacja jest bardzo prosta. Autor sugeruje, aby przed uruchomieniem ASE najpierw stworzyć drużynę, rozpocząć grę i zapisać stan gry.

Ja posiadam EOTB z Good Old Games, tak więc skupimy się tutaj na instalacji wersji GOG. Aby to zrobić klikamy na ikonkę Setup GOG, co z kolei otworzy okienko, które powinno automatycznie pokazać, gdzie jest zainstalowana nasza gra. Jeśli nie używamy domyślnego katalogu – tutaj możemy to zmienić. Kilkamy OK.

Główny ekran programu.

Następnie klikamy na przycisk GOG w boxie GOG-version settings. Otworzy to kolejne okno, gdzie możemy zmienić kilka opcji. Przede wszystkim musimy wyłączyć opcję Full Screen, ponieważ inaczej nie zobaczymy mapy:) W ustawieniach zaawansowanych należy zmienić Scaling Engine na normal3x, możemy również ustwić wielkość okna DosBoxa. Zapisujemy ustawienia, zamykamy okno i uruchamiamy grę za pomocą przycisku Start GOG game w lewym dolnym rogu.

Ustawiamy opcje.

Następnie ładujemy zapisany stan gry, a następnie naciskamy przycisk Search w ASE. To powinno otworzyć okno, jakie widzimy na screenshocie poniżej! Tak więc nie pozstaje nam nic innego, jak tylko odpalić Eye of The Beholder po raz kolejny 😊

EOTB automapper w akcji.
5 2 głos
Ocena artykułu
Subskrybuj
Powiadom
guest
7 Komentarze
Wbudowane opinie
Zobacz wszystkie komentarze
trackback
EOTB Level 1: Upper Sewer Level. opis przejścia. - gryretro.com
10 months ago

[…] została stworzona za pomocą ASE. Najważniejesze lokacje […]

trackback
EOTB Level 3: Lower Sewer Level. Opis Przejścia. - gryretro.com
9 months ago

[…] Tak jak w przypadku porzednich poziomów, tak i tym razem – mapa została stworzona za pomocą ASE – The All-Seeing Eye . […]

trackback
EOTB Upper Level Dwarven Ruins. Level 4. Opis Przejścia.
8 months ago

[…] Tak jak w przypadku porzednich poziomów, tak i tym razem – mapa została stworzona za pomocą ASE – The All-Seeing Eye . […]

trackback
EOTB Dwarven Ruins and Camp - Opis Przejścia wraz z Mapą
7 months ago

[…] Tak jak w przypadku porzednich poziomów, tak i tym razem – mapa została stworzona za pomocą ASE – The All-Seeing Eye . […]

trackback
Bottom Level of Dwarven Ruins to szósty poziom w grze EOTB
7 months ago

[…] Tak jak w przypadku poprzednich poziomów, tak i tym razem – mapa została stworzona za pomocą ASE – The All-Seeing Eye . […]

trackback
Upper Reaches of The Drow - Eye of The Beholder. Opis Levelu
7 months ago

[…] Tak jak w przypadku poprzednich poziomów, tak i tym razem – mapa została stworzona za pomocą ASE – The All-Seeing Eye . […]

trackback
EOTB Drow Outcasts. Level 8. [Opis Przejścia] - gryretro.com
6 months ago

[…] Tak jak w przypadku poprzednich poziomów, tak i tym razem – mapa została stworzona za pomocą ASE – The All-Seeing Eye . […]

7
0
Chętnie poznam Twoje przemyślenia, proszę o komentarz.x
Scroll to Top