W poprzednim odcinku załatwiliśmy wszystkie sprawy w Obozie Nomadów. Czas teraz zająć się bandą Ugly’ego grasującą w Quartz. Nasze pierwsze kroki skierujemy do Stagecoach Inn.
Wasteland Stagecoach Inn
Możemy tutaj bezpiecznie odpoczywać. Najpierw udamy się pokoju numer 18. Drzwi otworzymy kluczem otrzymanym od Ellen. W pokoju znajduje się dziewczynka na wózku – Laurie, córka Ellen. Po podaniu hasła URAQT2, dowiemy się kilku rzeczy o Sądzie, gdzie przetrzymywani są zakłądnicy. Poznamy też kolejne hasło: MUERTE.
Na stole będzie na nas czekało sporo broni oraz ponad $400. Warto powłamywać się do wszystkich pokoi – pozwoli nam to zwiększyć umiejętność Picklock, a walki dadzą nam kilka punktów doświadczenia; naturalnie znajdziemy też kilka fantów. Przydatne zwłaszcza okażą się butelki Snake Squeezins.
Gdy przeszukamy schowek w prawym górnym rogu, w nasze ręcę wpadną chemikalia oraz servo motor. Gdy zbierzemy (a w zaszadzie ukradniemy:) łupy – zaatakują nas gosposie:D Gdy je pokonamy i otworzymy drzwi (prawy, górny róg pomieszczenia), natkniemy się na dwóch meneli blokujących nam przejście – dwie butelki Snake Squeezins otworzą nam drogę do bocznego wejścia do sądu. Nie skorzystamy jednak z niego. Dlaczego – o tym będzie za chwilkę.
W jednym z pokoi napotkamy bezdomnego, którego możemy zapytać o:
CHAT
MONEY
SNAKE SQUEEZINS
GANG
SECRET
MAYOR –
COURTHOUSE
BACK WAY.
W tym samym pokoju możemy użyć umiejętności Perception na znadjującym się tam krześle, aby znaleźć kilka ciekawych fantów.
Jeśli przyjrzymy się recepcji, być może dostrzeżemy skrytkę w scianie. Aby się tam dostać wystarczy rozwalić drewniane barierki (chociażby używając atrybutu Strength). Zostaniemy zaatakowani przez recepcjonistę oraz jego pitbulle.
Po wygranej walce dostrzeżemy, że cabinet jest zamknięty i wystają z niego przewody, jednak Angela Deth z łatwością go otworzy (za pomocą umiejętności Picklock). W środku znajdziemy Semtex, książkę oraz trochę pieniędzy.
Czas opuścić Stagecoach Inn i udać się do Sądu.
Courthouse
Jeśli zdecydujemy się skorzystać z tajnego przejścia w Stagecoach Inn, znajdziemy się wewnątrz sądu ; możemy się bezpiecznie wspiąć na ostatnie piętro, gdzie przetrzymywany jest burmistrz Pedros.
Będąc wewnątrz zobaczymy wiadomość: „you see vines that climb up”. Hell Razor posiada umiejętność Climb, którą należy wykorzystać. Może nam się nie udać za pierwszym razem- trzeba próbować do skutku. Wybór tej drogi nie jest jednak najmądrzejszy, ponieważ bardzo łatwo można wpaść w pułapkę i przegapić ważne rzeczy, w tym $1000!
Tak więc my wejdziemy do Sądu głownym wejściem – hasło to MUERTE. Naszym głównym zadaniem jest uwolnienie burmistrza, więzionego na trzecim piętrze. Tak więc będziemy czyścili piętro po piętrze. Po zabiciu wszystkich bandziorów na najniższym pozimie – udajemy się schodami do góry.
Dan Citrine
Na drugim piętrze znajdują się drzwi, których pinuje jeden z oprychów Ugly`ego – Louie. Jeśli usłyszy on, że ktoś nadchodzi – da znak i jego bracia – Huey i Dewey zabiją torturowango przez nich Dana Citrine. Aby podkraść się do Louiego, należy na czele drużyny umieścić osobę posiadającą umiejętność Silent Move. I zapisać grę. W końcu nam się uda niepostrzeżenie wejść i załawić Louiego.
Następnie zabijamy Hueya i Deweya! Po każdym z osiłków zostanie złota bransoletka z numerem – ułożymy je kolejnosci 27-11-16. To tajny kod, który wykorzystamy później.
Wycieńczony Dan Citrine siedzi na krześle. Po tym jak podamy mu menażkę, poinformuje nas, że bandziory torturowały go, ponieważ chciały jego pieniędzy.
Rekrutujemy Dana Citrine do drużyny i wraz z nim udajemy się an trzecie piętro.
W celach znajdziemy kilka osób- oprycha, którego należy zabić, burmistrza Pedrosa oraz ojca Dana Citrine.
Mayor Pedros
Burmistrz Pedros posiada nie tylko dobre statystyki, ale i umiejętności Rifle i Assault Rifle! Pożegnamy się teraz z Jackie i przyjmiemy do drużyny burmistrza:)
W kolejnej celi znajduje się ojciec Dana Citrine. Jeśli mamy Dana w drużynie- otrzymamy $1000! Jeśli nie – mężczyzna ucieknie z krzykiem (dlatego zdecydowaliśy się wejść głównym wejściem i czyścić piętra po kolei:).
W celi naprzeciwko odnajdziemy napis na scianie Darwin=Proteus. Póki co – nie wiemy co to znaczy, jenak hasło zostanie zapisane w dzienniku. W drodze na dół zajrzymy jeszcze do pokoju na drugim piętrze, gdzie dowiemy się, że hasło do kryjówki Ugly Johna to Kaput.
Pora opuścić Sąd – powrócimy do Quartz w kolejnej, 9 już części!
[…] Do zobaczenia w części 8! […]
[…] nasze przygody z Odcinka 8. Opuściliśmy w nim sąd i teraz udamy się do opuszczonego domu, w którym ukrywa się Ugly […]