Wasteland. Opis przejścia. Część 9 – Ugly John 's Hideout

Wasteland Ace

Kontynuujemy nasze przygody z Odcinka 8. Opuściliśmy w nim sąd i teraz udamy się do opuszczonego domu, w którym ukrywa się Ugly John.

Zanim to jednak zrobimy, sprzedamy w sklepie wszystkie nagromadzone do tej pory, a już nieprzydatne nam przedmioty. Za zarobione pięniądze kupimy porządną broń dla Burmistrza Pedrosa -M19 Rifle, która używa pocisków 7.62mm. Jeśli ich nie mamy – warto kupić troszkę amunicji na zapas, ponieważ już dwóch członków naszej drużyny posługuje się taką bronią.

Kill Ugly John!

Jeśli nasza drużna potrzebuje odpoczynku – możemy wstąpić do Stagecoach Inn, aby w pełni zregenerować siły . Następnym celem będzie opuszczony dom, gdzie ukrywa się Ugly John. Znajduje się on na północ od sądu. Hasło aby wejść do środka to Kaput. Jeśli je podamy – będziemy mogli się swobodnie poruszać. Dopóki kogoś nie zaatakujemy:)

Ugly John będzie chciał ubić z nami interes. Nie warto na nic się zgadzać; po zabiciu draba znajdzimy przy jego ciele UZI!

Aby uratować Felicię, należy użyć umiejętności Bomb Disarm. Felicia przyłączy się do drużyny.

Skrytka

W biurze Ugly’ego znajduje się mapa Quartz. Jeśli spędzimy tam wystarczająco dużo czasu – ktoś zauważy, że coś jest nie tak. Za mapą znajduje się skrytka. Kod to niej to liczby z bransoletek, które mieli Huey, Dewey oraz Louie, czyli 11-16-27.

W piwnicy więziony jest Ace. Jeśli nie uda nam się otworzyć celi za pomocą umiejętności Picklock, trzeba będzie użyć materiałów wybuchowych, które znaleźliśmy wcześniej. Druga cela jest pusta. Niestety nie mamy już miejsca w naszej drużynie – czas więc pożegnać się z Danem Citrine a na jego miejsce przyjąć Asa!

Ace ma bardzo dobre statystyki, a do tego posiada umiejętności Rifle oraz SMG – co oznacza, że możemy mu od razu dać UZI znalezione przy Ugly Johnie:

UZI Mk27 SMG

Obrażenia 4d6
Amunicja: 9mm clip
Cena: $750
Wymagana umiejętność: SMG
Zasięg: Średni+burst/auto fire

Pozostało nam już tylko wybić wszystkich bandziorów 🙂

Dach

Pomiędzy Sądem a Kryjówką Ugly’ego jest niewielka alejka. Po wejściu w nią, znajdziemy się w niewielkim zaułku, gdzie możemy użyć liny, aby wdrapać się na dach Kryjówki. Za każdym razem, gdy będziemy patrzyli w dół – nasza drużyna będzie zdobywać doświadczenie! To bardzo znany glitch, umożliwiający zdobycie ogromnych ilości doświadczenia – możemy siedzieć na dachu jak długo będziemy mieli chęć [klawisz ESC:)] !

Opuszczamy Quartz

Jeśli jeszcze nie było nas na Cmentarzu, najwyższa już pora aby tam iść i zabić wszystkie napotkane ghoule. Po wszystkim udamy się po raz kolejny do sklepu, gdzie sprzedamy rzeczy, których nie potrzebujemy.

Uwaga: nie należy sprzedawać popsutych tosterów! Przydadzą się nam one w późniejszej częsci gry!

Po opuszczeniu Quartz natkniemy się na Jeepa, którego naprawi Ace.

Autem dojedziemy do kolejnego miasta – Needles. Ale to dopiero w kolejnym, 10 odcinku.

4 1 zagłosuj
Ocena artykułu
Subskrybuj
Powiadom
guest
2 Komentarze
Wbudowane opinie
Zobacz wszystkie komentarze
trackback
Wasteland. Opis przejścia. Część 8 – Stagecoach Inn - gryretro.com
2 years ago

[…] Pora opuścić Sąd – powrócimy do Quartz w kolejnej, 9 już części! […]

trackback
Wasteland. Opis przejścia. Część 10 - Needles - gryretro.com
2 years ago

[…] Odcinku 9 udało nam się naprawić Jeepa i wyruszyć w drogę do miasta […]

2
0
Chętnie poznam Twoje przemyślenia, proszę o komentarz.x
Scroll to Top