Zagrajmy w Halcyon 6: Lightspeed Edition. Część II.

Zagrajmy w Halcyon 6

Witajcie w Zagrajmy w Halcyon 6, części drugiej, w której kontyuujemy eksterminację obych oraz rozwój i rozbudowę floty, rozpoczęte w poprzednim odcinku.

100 oraz 200 dni w Halcyon 6!

Pierwsze 100 dni bardzo szybko minęło i, niestety!, nie udało mi się zrobić wszystkiego tego, co założyłem. Moja flota wciąż dysponuje tylko statkami na poziomie Tier 1… W kolejce do zbudowania czekają Terrran Starship Hangar 2, Precursor Starship Hangar oraz Repair Bay.

Posiadam za to już 8 kolonii, z czego trzy są już w pełni zautomatyzowane:

  • 2x Dark Matter Extractor
  • 3x Fuel Refinery
  • 2x Materials Mine
  • 1x Crew Colony.

Powinno mi to zapewnić stały dopływ surowców. 

Mam trzech oficerów:

  • Aaron Danger, Strategist, poziom 3;
  • Mary Curie, Biologist, poziom 3;
  • Echo Durante, Inventor, poziom 3.

Około 120 dnia zbudowałem Precursor Hangar i dowiedziałem się o Stellar Behemots, zwanych kosmicznymi wielorybami (space whales). Jeden akurat przypadkiem się pojawił koło stacji (pewnie przechodził z tragarzami …:). Natychmiast wysłałem flotę i po jego pokonaniu zdobyłem artefat, który pozwoli mi na zbudowanie statku Prekursor!

Halcyon 6 Lighspeed Edition zawiera DLC o nazwie Precursor’s Legacy. Jest to jeden z najlepszych dodatków, z jakimi się zetknąłem! Przede wszystkim wprowadza on do gry dodatkowy statek – Precursor, który możemy rozwinąć aż do szóstego poziomu (Tier 6!). W przestrzeni kosmicznej pojawią się również Behemoty. Jest ich aż 5 rodzajów. Natpotkamy również pięć potężnych Behemoth Elders. Jeśli uda nam się pokonać te gigantyczne monstra, pozostaną po nich potężne artefakty, które będą w stanie znacząco wzmocnić nasze statki.

Niedugo póniej zjawiła się delegacja piratów prosząca o pomoc. Oczywiście, że im pomogę;)! Muszę jednak uważać, ponieważ w dniu 168 mam już 9 flot Chruuli do walki. Na szczęście już niedługo będę dysponował drugą flotą.

Podczas walk bardzo przydają się umiejętności Adaptive Armour, Nano Restoration Field oraz Cauterize Ally, które regenerują HP naszych statków i wielokrotnie odwracają losy bitew!  W mojej głównej flocie posiada je Vindicator, statek klasy Precursor. 

Jeszcze nie wspomniałem o jednej bardzo ważnej rzeczy. Vindicator jest chyba najlepszym, a na pewno najbardziej uniwersalnym statkiem w całej grze! Możemy wybrać dla niego umiejętności z każdej kategorii, co daje ogromne możliwości. Jeśli będziemy regularnie polować na behemoty, bardzo szybko rozwiniemy go na kolejne poziomy.

Zagrajmy w Halcyon 6. Dzień 200

Moja armada zaczyna się coraz szybciej rozwijać. Dysponuję już dwoma flotami i myślę, że ta liczba powinna w zupełności wystarczyć. Tak więc od teraz będę tylko starał się zastępować obecne okręty statkami wyższego poziomu. Na chwilę obecną dysponuję:

Flota 1:

  • Assassin, Tactical, Tier 3;
  • Vindicator, Precursor, Tier 2;
  • Guardian, Engineering, Tier 2.

Flota 2:

  • Archer, Tactical, Tier 2;
  • Sorcerer, Science, Tier 2;
  • Crusader, Engineering, Tier2.

Moje kolonie to:

  • 3x Dark Matter Extractor
  • 3x Fuel Refinery
  • 3x Materials Mine

Moi Oficerowie:

  • Aaron Danger, Strategist, poziom 8;
  • Mary Curie, Biologist, poziom 8;
  • Echo Durante, Inventor, poziom 7;
  • Jun-seo Volkov, Physicist, Level 6;
  • Marrissa Chopra, Strategist, Level 5;
  • Zulf Maddox, Inventor, Level 6.

Zagrajmy w Halcyon 6. Postępy

Podczas dalszej gry zniszczyłem Chruul Spire, co spowodowało wysłanie sygnału i teraz w kierunku mojej stacji zmierza flota, której przewodzi ogromny statek, Chimera. Mam 20 dni, aby przygotować się do ataku!

Obie floty wróciły na stację. Precursor Vindicator został ulepszony do Tier 3. 

Podczas rozwoju technologii w Barakach, do mojej ekipy dołączył Bucky Rogers, Super Solid Cadet. Nie potrafi on dowodzić statkami, także wydaje się on najbardziej nadawać do szkoleń kadetów w Barakach. Nie napotkałem go podczas wcześniejszych rozgrywek, więc będę troszkę z nim eksperymentowałe. Wydaje się że jego pojawienie wywoływane jest poprzez rozwój technologii dla naszych kadetów.

Udało mi się rozwinąć oraz wybudować statki poziomu Tier 3, więc wdaje mi się, że jestem gotowy na walkę z Chimerą.

Gdy Flota Chruuli zjawiła się na stacji, do pomocy zgłosił się pirat Willa (Tactical, Level 7) wraz ze swoim statkiem, Outlaw Mk I, Tier3! To bardzo miła niespodzianka, a każda pomoc się przyda.

Chimera zajęła pozycję na orbicie Halcyon 6 i rozpoczęła bombardowanie stacji. Zanim jednak ją zaatakuję, muszę rozprawić się z czterema mniejszymi flotami. Muszę się spieszyć, ponieważ stacja szybko traci HP, ale warto pamiętać, że oficerowie mogą przeprowadzać jej naprawy w Repair Bay.

Po pokonaniu Chimery wydawało się, że nastąpi pokój. Udało się nawet uratować niedobitków z Nowej Terry. Miałem nadzieję, że piracki statek pozostanie w moje jflocie, jednak Willa, niestety!, opuścił nasze szeregi..

Na mapie pojawiły się systemy Chruuli. Otrzymałem też informację o nowej rasie obcych – Voraash. W naszym kierunku zmierzają też cztery potężne statki Chruuli.

Tym wszystkim zajmę się w kolejnej, być może ostatniej, części Zagrajmy w Halcyon 6 😉

0 0 głos
Ocena artykułu
Subskrybuj
Powiadom
guest
1 Komentarz
Wbudowane opinie
Zobacz wszystkie komentarze
trackback
Ukończone gry - gryretro.com
2 months ago

[…] | 1 | 2| […]

1
0
Chętnie poznam Twoje przemyślenia, proszę o komentarz.x
Scroll to Top