W poprzednim odcinku opuściliśmy Obóz Nomadów i udaliśmy się do The Agricultural Center.
Zaraz po wejściu do AG Center otoczeni zostaniemy przez farmerów, którzy narzekają, że ich zbiory są regularnie kradzione, a oni sami nie są w stanie dać sobie rady z napastnikami.
Naturalnie zgodzimy się im pomóc. Farmerzy ostrzegą nas przed osobą o imieniu Harry, The Bunny Master. Jak nietrudno się domyślić, to jego musimy pokonać. Znajdzimy go w polu, w południowo-wschodniej części mapy.
![](https://gryretro.com/wp-content/uploads/2023/06/AG_Centre_Harry-1024x683.png)
Po pokonaniu Harrego możemy zacząć używać sklepiku, czyli, między innymi, sprzedać w nim znalezione w tej lokacji owoce. Powinno to nam w zupełności wystarczyć na zakup silnika (engine) w Obozie Nomadów.
Na południu mapy znajduje się wejście do jaskiń. Warto się tam udać z dwóch powodów – aby zdobyć sporo doświadczenia, oraz znaleźć owoce, za które można dostać dużo pieniędzy!
Po pokonaniu Harry`ego, Old Man (Starzec) pozwoli nam obejrzeć swoją piwnicę, w której znajdziemy sporo ciekawych fantów : dwa pistolety, granat, magazynek oraz materiały wybuchowe!
![](https://gryretro.com/wp-content/uploads/2023/06/AG_Centre_2-1024x683.png)
Przed opuszczeniem Agricultural Center sprzedajemy wszystkie znalezione w osadzie owoce i kierujemy swoje kroki do Obozu Nomadów.
Opuszczamy The Agricultural Center i udajemy się do Rail Nomads
Highpool
Z zakupionym tam silnikiem wracamy do Highpoolu i naprawiamy maszynerię. Dzieciarnia z wdzięczności zostawi nam sporo ciekawych przedmiotów, między innymi skórzane kurtki, dzięki czemu cała nasza drużyna będzie miała już jakąś ochronę przed obrażeniami.
![](https://gryretro.com/wp-content/uploads/2023/06/AG_Centre_Highpool_Engine-1024x683.png)
To już wszystko, co praworządni Rangerzy mają do zrobienia w Highpool. Jeśli jednak nie jesteśmy dobrymi wujkami to możemy zrobić tutaj coś jeszcze:
Przez Highpool przepływa rzeka, można bezpiecznie przejść na drugą stronę po kamieniach. Jeśli jedak zdecydujemy się przeprawić w innym miejscu, będzimy się ślizgać i wpadać do wody. Będzie to nam powoli zwiększać umiejętność Swim, a zarazem spowoduje pojawienie się śmiejących się z nas bachorów. Jeśli je zabijemy i zbierzemy łupy – pojawi się więcej gówniarzy. Zabijamy ich wszystkich, aż w końcu pojawi się Grubasek (Chubby Kid).
![](https://gryretro.com/wp-content/uploads/2023/06/AG_Centre_Highpool_Chubby_Kid-1024x683.png)
Po jego zabiciu pojawia się Red Ryder, który jest smutny i zły przez to, co zrobiliśmy.
![AG_Centre_Red_Ryder](https://gryretro.com/wp-content/uploads/2021/10/AG_Centre_Red_Ryder-1024x683.png)
Red Ryder to fikcyjny bohater, postać z amerykańskich komiksów. Posługuje się on wiatrówką Red Ryder Rifle, którą w realnym świecie można kupić tutaj. Niestety, po pokonaniu Red Rydera nie odnajdziemy jego broni, a cała osada wymrze a jezioro i rzeka wyschną.
![](https://gryretro.com/wp-content/uploads/2023/06/AG_Centre_Nomads_deserted-1024x683.png)
Czas udać się w drogę do Quartz!
[…] co można było zrobić w Highpool oraz AG Center zrobiliśmy w poprzednim odcinku. Czas więc udać się […]
[…] co można było zrobić w Highpool oraz AG Center zrobiliśmy w poprzednim odcinku. Czas więc udać się dalej, czyli do Quartz Mine […]
[…] Nie mamy tutaj na razie nic więcej do zrobienia, także skierujemy swoje kroki do The Agricultural Center. […]