EOTB Upper Reaches of The Drow. Level 7. [Opis Przejścia]

Upper Reaches of The Drow

EOTB Upper Reaches of The Drow

Przygotowując ten artykuł, zastanawiałem się w jaki sposób najlepiej opisać labirynt Drowów, ponieważ poziomy siódmy, ósmy oraz dziewiąty są z sobą połączone. Poziom siódmy składa się z dwóch części. Rozumiem przez to że jedną jego część da się zwiedzić bez zapuszczania się na kolejne levele, aby jednak dostać się, na przykład do pewnych części poziomu siódmego, musimy odwiedzić niższe poziomy – ósmy oraz dziewiąty.

W zależności od tego w jaki sposób udamy się na poziom siódmy, w takim miejscu rozpoczniemy grę.

Jeżeli przejdziemy przez portal – pojawimy się w pomieszczeniu z portalami, w lokacji numer 67. Jeśli jednak pójdziemy okrężną drogą, wiodącą przez poziom szósty, zaraz po zejściu schodami natkniemy się na patrol Drowów. Jeśli mamy przy sobie jaja Kenku [co najmniej jedno] – możemy ich nim/nimi przekupić i Drowy pozostaną neutralne w stosunku do nas. Jeśli ich jednak nie mamy – spotkanie zamieni się w potyczkę, a wszystkie drowy na tym poziomie będą nas atakować. Często zostawać po nich będą Adamantytowe Miecze+1.

Znajdziemy na tym poziomie kości kolejego bohatera, a właściwie bohaterki niezależnej, kleryczki o imieniu Ileria. Ma ona stosunkowo kiepskie statystyki, więc nie jest ona najlepszą kandydatką do przyłączenia. Tak więc jeśli mamy już kleryka w drużynie, to możemy zostawić jej kości tam, gdzie je znaleźliśmy 😉

EOTB Drow Patrol

Mapa Upper Reaches of The Drow

Tak jak w przypadku poprzednich poziomów, tak i tym razem – mapa została stworzona za pomocą ASE – The All-Seeing Eye .

Najważniejsze lokacje na tym poziomie to:

19 A – Szkieletowi Lordowie, których uwolni wejście na płytę w pozycji #20. Znajdziemy tutaj też kości Kleyczki Ilerii oraz jej Święty Symbol.

19 B – Szkieletowi Lordowie, których uwolni wejście na płytę w pozycji #20.

19 C – Szkieletowi Lordowie, których uwolni wejście na płytę w pozycji #20.

20 – płyta naciskowa. Po wejściu na nią otworzą się drzwi i uwolnieni zostaną Szkieletowi Lordowie z lokacji #19A,#19B,#19C. Czekać nas będzie bardzo ciężka walka. Polecam zapisać grę przed wejściem na płytę.

Ileria EOTB

39 – Pierścień Ochrony+2 (Ring of Protection +2).

44 – Szkieletowy Lord oraz Banded Armor – Ciężka Zbroja -6! Koniecznie musimy ją zabrać.

50 – Szkieletowi Lordowie oraz pergamin dla maga z czarem Lightning Bolt.

63 – Pokój z portalami. Portal na na północnej ścianie wymaga Stone Medallion i przenosi nas na Poziom 4, lokację #59. Portal na wschodniej ścianie nie jest aktywny.

65 – Pokój z portalami. Portal na północnej ścianie wymaga Stone Dagger i przenosi nas na Poziom 9, lokację #11.

67 – – Pokój z portalami. Portal na północnej ścianie wymaga Stone Necklace i przenosi nas na Poziom 5, lokację #24; portal na zachodniej ścianie wymaga Stone Holy Symbol i przenosi nas na poziom 11, lokację #3.

74 – Króki miecz Szatkownik +3 (Slicer+3).

75 – Złota dźwignia, która otwiera lokację #74. Uwaga! Lokacje #77 i #80 będą już niedostępne – możemy otworzyć tylko jedną parę drzwi Jeśli korzystamy z ASE – możemy oszukać i po kolei teleportować się do każdego pokoju, aby zabrać przedmioty…

77 – Elfie kardasze obrony +3 (+3 Elven Bracers of Defense).

78 – Złota dźwignia, która otwiera lokację #77. Uwaga! Lokacje #74 i #80 będą już niedostępne – możemy otworzyć tylko jedną parę drzwi Jeśli korzystamy z ASE – możemy oszukać i po kolei teleportować się do każdego pokoju, aby zabrać przedmioty…

80 – Pierścień czarnoksięstwa (Ring of Wizardry), dający magówi ekstra 2 sloty na czary czwartego poziomu oraz jeden slot an czar piątego poziomu. Po zapamiętaniu czarów, możemy ten pierścień przekazać kolejnemu magowi!

81 – Złota dźwignia, która otwiera lokację #80. Uwaga! Lokacje #74 i #80 będą już niedostępne – możemy otworzyć tylko jedną parę drzwi Jeśli korzystamy z ASE – możemy oszukać i po kolei teleportować się do każdego pokoju, aby zabrać przedmioty…

Przeciwnicy Upper Reaches of The Drow

Na tym poziomie napotkamy:

  • Drowy – Mroczne Elfy, które żyjąw Podmroku. Są one odporne na magię, jednak uważam ich za przeciwników znacznie mniej niebezpiecznych niż Kenku. Drowy posługują się zatrutą bronią, która powoduje paraliż, na szczęście jednak tylko krótkotrwały. Najlepsza taktyka to unikanie zwarcia i walka w ciągłym ruchu.
  • Szkieletowi Lordowie [Skeletal Lords] – Bardzo niebezpieczni przeciwnicy! Często pojawiają się w grupach. Broń kłująca oraz siekąca zadaje im jedynie połowę obrażeń.

Special Quest Upper Reaches of The Drow

Jeśli wiemy na czym polega Special Quest na tym poziomie, jest on bardzo łatwy do wykonania. W pomieszczeniu z portalami znajdują się trzy alkowy – lokacje 62,64,66. Po umieszczeniu w nich kluczy do teleporterów [ Stone Ring, Stone Medallion, Stone Dagger, Stone Neklace, Stone Scepter] w alkowach pojawią się trzy tajemnicze pergaminy wraz ze zdawkowymi informacjami. Aby je przczytać, wystarczy umieścić je w dłoniach i na nie kliknąć.

Special Quest EOTB Level 7

I to na tyle w tym odcinku! Myślę, że poziom Upper Reaches of The Drow nie sprawił wam większych problemów:)

5 1 zagłosuj
Ocena artykułu
Subskrybuj
Powiadom
guest
0 Komentarze
Wbudowane opinie
Zobacz wszystkie komentarze
0
Chętnie poznam Twoje przemyślenia, proszę o komentarz.x
Scroll to Top