Wasteland. Opis przejścia. Część 17 – Base Cochise.

base_cochise_choppa

Witajcie! W tym odcinku udamy się do naszego ostatecznego celu, czyli do Base Cochise. Można do niej dotrzeć na pieszo albo dolecieć helikopterem! My naturalnie wybierzemy tą drugą opcję! Tak więc skierujemy swoje kroki do Guardian Citadel i znajdującego się tam śmigłowca.

base_cochise_heli
base_cochise_heli

Drogę otworzymy sobie za pomocą Proton Ax. Warto zapisać tutaj grę, ponieważ jeśli nasze umiejętności pilotowania są na poziomie jeden, to śmigłowiec może się rozbić podczas startu i trzeba się będzie udawać do Base Cochise z buta.

Gdy już wystartujemy, to śmigłowiec poradzi sobie bez problemu z systemami obronnymi bazy, po czym rozbije się na jej dachu. 

Musimy sobie otworzyć drogę do środka – za pomocą TNT albo plastic explosive (używamy, aby wysadzić dziurę na lewo od rozbitego helikoptera). Na dół zejdziemy za pomocą liny.

Base Cochise Poziom 1

Wnętrze przypomina Sleeper Base.

W północnym korytarzu znajduje się komputer, z którym możemy się komunikować. Możemy go zapytać o: FINSTER albo o BASE COCHISE.

base_cochise_ai
Sztuczna Inteligencja

Jeśli zjedziemy pasem transmisyjnym na niższy poziom, to znajdziemy się przy wejściu do Bazy. Nie ma tutaj nic ciekawego, a do tego czekają nas kolejne walki z robotami. Zresztą nie po to używaliśmy śmigłowca, aby teraz się tutaj męczyć, prawda?

Tak więc my udamy się korytarzem w prawo (na wschód), gdzie na samym końcu znaduje się panel, który można wysadzić (można też użyć łomu), aby otworzyć drogę na kolejny poziom.

Base Cochise Poziom 2

W południowej części znajduje się morze odpadów. Rad Suit (wystarczy jeden, jeśli rozdzielimy drużynę) pozwoli nam się bezpiecznie dostać na drugą stronę, do fabryki robotów. 

W prawym rogu pomieszczenia znajduje się komputer, za pomocą którego można wysunąć most, pozwalający nam bezpiecznie przedostać się na drugą stronę.

Jeden z terminali wciąż jest sprawny i po wykonaniu komendy RUN, wybraniu opcji Admin, pojawi się przed nami najpotężniejszy NPC w całej grze – VAX. Jak by tego było mało – jest on w pełni wyposażony!

base_cochise_VAX
Poznajcie VAXa!

Nieco dalej natkniemy się na zamknięte pomieszczenia z emblematem Base Cochise.  Śluzy można zniszczyć za pomocą rakiet/ładunków wybuchowych. Niektóre udało mi się otworzyć za pomocą umiejętności Picklock na poziomie 4!

Ważna uwaga – w południowych pokojach można odpoczywać!

Zbrojownia (północny pokój) jest potężnie chroniona i czeka tu na nas bardzo ciężka walka, niemniej warto tutaj przyjść z powodu ogromnej ilości rakiet, 20 power packów i co najważniejsze – dwóch pełnych zestawów Power Armor. Po tej wizycie, cała nasza drużyna będzie już w nie wyposażona!

base_cochise_power_armor
Power Armor

Teraz wracamy na północną część poziomu i za pomocą włazu schodzimy na poziom 3.

Base Cochise Poziom 3

Uwaga : możemy odpoczywać w pomieszczeniu z oil pipes!

Przechodzimy po rurach na drugą stronę i wybieramy opcję Otwórz w komputerze.

Południowe drzwi są już otwarte.

Kolejne pomieszczenie po lewej stronie jest zaminowane – percepcja na wysokim poziomie sprawi, że automatycznie wykryjemy gdzie rozmiezczone są ładunki. W komputerze na końcu pomieszczenia otworzymy kolejne drzwi.

base_cochise_pipes
Rury

Musimy przedrzeć się na drugą stronę (co za niespodzianka!). Na szczęście można odpoczywać pomiędzy przeszkodami.

Za kolejnymi drzwiami czeka nas ciężka walka.

Kolejne pomieszcznie – kolejna walka, gdzie należy wszystko zniszczyć.

Base Cochise Poziom 4

Secpass B otworzy nam pierwsze drzwi.

W  każdym z czterech rogów pokoju czają się roboty, które należy zniszczyć.

The Reactor Core [NW room]:

Rad suit pozwoli nam bezpiecznie poruszać się po pomieszczeniu. 

Szklane drzwi należy wysadzić rakietą, a panel naprawić za pomocą plasma coupler. Po jego naprawieniu, otworzą się drzwi prowadzące do niewielkiego pomieszczenia, w którym należy użyć Blackstar Key.

NE room:

Musimy zatrzymać pas transmisyjny. Aby to zrobić wystarczy zniszczyć maszynerię w prawym górnym rogu pokoju. Na cylindrze używamy Nova Key.

base_cochise_pas
base_cochise_pas

SE room:

Możemy tutaj troszkę pokombinować za pomocą umiejętności Electronics.

Musimy naprawić komputer znajdujący się w południowej części, a kluczem którego używamy w tym pokoju jest Pulsar Key.

SW room:

Ostatnim kluczem, który nam pozostał jest Quasar Key i użyjemy go w tym pokoju. Czas najwyższy aby wysadzić Base Cochise w powietrze!

Musimy rozdzielić drużynę tak, aby w każdym pokoju znajdowała się przynajmniej jedna osoba. Możemy teraz rozpocząć procedurę. Wciskamy po kolei przyciski: NW (czerwony), SE (żółty), SW (zielony) i NE (niebieski).

base_cochise_fin
base_cochise_fin

A teraz uciekamy, ile sił w nogach i obserwujemy zakończenie gry! Gratulacje, właśnie udało nam się ukończyć Wasteland! Chyba zgodzicie się, że jak na grę z lat osiemdziesiątych, to dostarczyła nam mnóstwa radości!

3 1 zagłosuj
Ocena artykułu
Subskrybuj
Powiadom
guest
0 Komentarze
Wbudowane opinie
Zobacz wszystkie komentarze
0
Chętnie poznam Twoje przemyślenia, proszę o komentarz.x
Scroll to Top